Mugglis Mästerkock

HEJ >8D
Nu har vi börjat ta in medlemmar! Jag heter Alva och jag antar att jag typ sköter mest om bloggen, tråden på mugglis etc. Hm, antar det iaf. Så har vi ju Themarauder som kommer med alla supermegaawesome idéer, och jag skriver upp dem. Åh vad skönt att slippa allt uppfinnarjobb, right? x3 Mugglis mästerkock går ut på typ samma sätt som Sveriges Mästerkock, man tävlar, man vinner, man får ett pris osvosvosvosv ... PÅ TAL OM DET!!! Vi har inte hittat på ngt pris än o.o äsch, lämnar över det till Themarauder och Minidjuret. Om de kommer på så kan jag ge priset sedan ... ;D
well ...
well ...
LET THE COMPETITION BEGIN!!!
Wait ...
Vi har inga deltagare? GÅ MED 8D (obs gå med här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=14073 du måste vara mugglis medlem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0